Re: Dos & Win'95 razem

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 23:00:34 MET

> Czy jest mozliwe (jesli tak to jak) takie zainstalowanie Win'95
aby mozna
> bylo wybierac przy bootowaniu czy chce Win'95 czy MsDos6?
> Mam kilka programow na ktorych mi zalezy, a ktore absolutnie
odmawiaja
> dzialania pod Win'95.

Nie ma problemu:
1. Instaluje sie DOS 6 i jesli sie chce to Win3.11 w katalogu np.
\windows
2. Instaluje sie W95 w katalogu np. \win95
3. W pliku c:\msdos.sys dopisuje sie linie:
     BootMenu=1
Po starcie komputera pokazuje sie menu, gdzie mozna wybrac W95,
rozne tryby awaryjne i stara wersja DOS. Zadne dodatkowe menu
jest niepotrzebne - pliki startowe config i autoexec sa i tak
rozne dla kazdego systemu.
Rozwiazanie powyzsze polecam tam, gdzie zalezy nam na szybkosci
programow pisanych pod stare windowsy. A sa takie, ktore pod W95
potrafia dzialac duzo wolniej niz pod W3.11, mimo szybkiego
procesora i duzego RAM-u.
Nie spotkalem natomiast programow, ktore dzialaja pod DOS6.22 a
nie chca pod DOS7.

Janusz