Re: PPP w dosie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 19:30:02 MET

On Fri, 7 Feb 1997 17:17:13 +0100 (CET), Dariusz Cwajda, Adam Tlatlik wrote:

>Moze ktos mi wyjasnic jaki soft do tego jest potrzebny???
>chodzi mi o to zeby poczta poszla na putrze bez windozy...
>czysty dos...
>Czy jest to mozliwe...??? Jak sie laczyc??? Czego uzywac???

ja poskladalem do kupy rzeczy znalezione na internecie
o ile pamietam byly tam czesci z KA9Q, pakietu telnet NSCA,
i POPMail. jakos to chodzilo, czasem sie wywalalo, ale dalo
sie przezyc. Blizszymi informacjami nie moge sluzyc bo juz
po prostu nie pamietam, a cala konfiguracje juz dawno
wymazalem (bylo to ze 2 lata temu). Mysle ze skoro ja sobie
dalem rade dysponujac jedynie help'ami do tego oprogramowania,
to i Ty sobie poradzisz. A znalezc Ci to wszystko bedzie latwiej,
bo ja nawet nie wiedzialem czego szukac (i nie bylo wtedy
Yahoo, AltaVisty itd). Jakakolwiek searach-engine poprowadzi
Cie w odpowiednie miejsca jesli podasz te wlasnie hasla,
ktore wyzej wymienilem.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi