Re: FAX z pamiecia

Autor: Adam Przeclawski (aviotech_at_pol.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 17:54:27 MET

> Czy ktos spotkal sie z faxmodemem, ktory moze dzialac bez komputera ?
> Chodzi o to, zeby sam przyjmowal faxy do pamieci i dopiero po
> podlaczeniu komputera wyswietlal, drukowal czy co tam jeszcze.

Zyxel Elite 2864 umie to wszystko o czym piszesz (pod warunkiem za dokupisz
dodatkowo moduly DRAM od 2 do 8 MB). Ja mam tylko 8MB i w zupelnosci to
wystarcza (do pamieci miesci sie ponad 40 stron faxu). Poza ta cecha modem
ten umie jeszcze bardzo duzo innych ciekawych zeczy (np co ok. miesiac
Zyxel dostarcza bezplatnie przez Internet kolejne, ulepszone wersje
firmware, ktore po prostu laduje sie do modemu). W drugim kwartale obiecali
dostarczyc taka wersje firmware, dzieki ktorej bedzie on pracowal z
predkoscia 56K.
Bogdan