Re: Rozbudowa pamieci

Autor: Michał Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 17:07:32 MET

"Zbigniew Niedzielski" <zbych_at_free.polbox.pl> wrote:

>Mam P120 z 8 Mb pamięci w dwóch kościach.

Czyli 2x4MB...

>Chcę jeszcze dokupić 16 Mb(w sumie 24 Mb). Jak naljepiej to zrobić?

Najlepiej sprzedaj te dwie czwórki i kup dwie koœci po 16 MB -będziesz
miał 32 MB RAM - czwórki nie pojadš raczej z ósemkami...

>Czy szybkość dostępu jednej pary (np.70ns) i drugiej (np.60ns)
>może wywołać jakieś komplikacje pod W95?

Może i prawie na pewno wywoła.

>Czy jeżeli kupię dwie 8 z tą samą szybkościa dostępu to wystarczy?

Wszystkie koœci na płycie powinny mieć ten sam czas dostępu. Najlepiej
też, aby były tego samego producenta z tej samej serii (chociaż to nie
jest konieczne)

--
Michał Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl