Re: Zgrywanie muzyki CD ->.wav

Autor: Chris Labanowski (chrisl_at_gazeta.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 15:32:48 MET

Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl) wrote:
: Hieronim Ratajczak wrote:
: >
: > Czesc !
: > Do Czarka K.
: >
: > Czytalem na liscie dyskusyjnej Twoje artykuly o nagrywaniu dzwieku. Nie mam
: > nagrywarki, ale chetnie posciagal bym dzwieki z CD na twardziel jako wav.
: > Teraz moje pytanie:skad moge wziac CD-Tools i program do kompresji wav (to
: > drugie wcale nie takie konieczne). Slyszales moze o programie Tool Vox ?
: > Ja gdzies tak, ale nie moge go znalezc.
: > Nie chcialem pisac na liste bo w ogole nie znam sie na zgrywaniu dzwiekow z
: > CD. Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz
: Tez bym chcial program do zgrywania muzyki z CD i pozniej potraktowac to
: MPEG layer 3
: Marek
bardzo dobry jest program pod linux'a do robienia tego. Nie pamietam jak
sie nazwya, ale chyba cd2wav albo jakos podobnie. Juz ze dwa lata temu to
robilem i pakowalem do mp2. Wychodzilo idealnie.
KL