Re: 17 CPI a Okipage

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 13:42:32 MET

  O ile mnie pamiec nie myli to musisz wybrac font LinePrinter
  Ten font (jesli jest) to jest w rozdzielczosci 16.67 cpi
  Fonty Courier sa w drobnych rozdzielczosciach na drukarkach
  OKI (pamietam 410ex chyba) bo sa w pelni skalowalne - w
  przeciwienstwie do HP3 z kartrydzem PL, gdzie nie sa skalowalne.
  Ale kodu do wybierania fontu LinePrinter to nie pamietam,
  musisz znalezc w dokumentacji.

--
Romek