Re: Encyklopedia Multimedialna i karta

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 07:10:45 MET

Alek Rachwald <merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl> napisał(a) w artykule
<199702051454.PAA01114_at_las.ibl.bialowieza.pl>...
> [...]
> targowisku. Program ktory potrzebowal SB16 jako karty a/d w ogole tego
gowna
> nie rozumial, a na koniec nie dalo sie odinstalowac. Tak sie wczepilo w
> system, ze w koncu zaoralismy dysk. Po czym kupilem SB16 marki SB16, i
robi
> po dzis dzien. Mam wrazenie, ze te wszystkie karty "SB compatible" sluza
do
> wypelnienia miejsca w obudowie komputera. Taki, powiedzmy, bonus. Jak u
> znajomego ktory kupil kompa co mial w specyfikacji karte dzwiekowa.
Chcial
> kupic bez tego, ale mu wyperswadowali, ze "to" praktycznie nic nie
kosztuje.
> Faktycznie, bylo to jakies "to", bez producenta i ze szczatkowa
instrukcja.
> Na razie nie przeszkadza, zacznie przeszkadzac to sie wyrzuci.
Przypuszczam
> ze trzeba lepszych fachowcow niz on czy ja zeby sklonic taki quasisprzet
do
> spolegliwej pracy.
>
> w poczuciu rezygnacji-
> merle

Nie mam zbyt pochlebnego zdania na temat SB i klonow ale ja kupilem burka
na Chipie ESS1868 i zadnych trzaskow piskow nie ma. Nie ma tez wirtualnej
wiezy hifi ;-)
Calkiem dobrze wspolpracuje z GUSem. Jak na sprzet ktory nic nie kosztuje
(90zl na Grzybie) to gra naprawde super.

--
Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl