Re: Programy faxowe

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 23:07:24 MET

In pl.comp.pecet A_Zet <adek_at_free.polbox.pl> wrote:
: - wysylalem ZAWSZE faxa (o ile chcialem to robic recznie) proszac
: odbiorce o podanie sygnalu na tle "mojego" (sygnalow sendera)
: wezwania: ustawilem <Opcje/ Wlasciwosci modemu/Po wybraniu
: numeru, czekaj sekund 180 na odbior>. Zdaje mi sie, ze nie ma tu
: ograniczenia czasowego. [...]
: WYSYLALEM faxa, tenze "wolal", gdy "glosowo" zglosil sie abonent
: wzywany uprzejmie prosilem o sygnal faxa majac w "zapasie" czas
: ekspiracji swojego faxa komputerowego, odbiorca wlaczal mi swoj
: sygnal do negocjacji, a reszta byla juz poza nami. I chyba to nie
: jest zadna sztuczka, jak to ktos uczenie nazwal, a tylko umiejetnosc
: poslugiwania sie narzedziem...

a) nie przeszkadzal Wam pisk Twojego faxa w rozmowie?
b) widac przesylales male i krotkie rzeczy, bo powiedz jak zmusic faksa
   z drugiej strony do poczekania podobnego czasu?
   Od wykrecenia numeru do przesylania faksu u MS mija jeszcze wlasciwe
   drukowanie, co wcale nie musi trwac krocej niz minute...

J.