Re: SCSI terminator

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 20:56:13 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

 ru4d2_at_interport.net (Robert SŁawiński) wrote:
>wdzieczny bede jesli ktos poda mi sposob jak zmajstrowac SCSI
>terminator na wewnetrznym kablu plaskim (tasma). czy da sie to zrobic
>z drabinki rezystorow, ktora zwykle jest w kazdym urzadzeniu SCSI.
>moze po prostu ktos wie gdzie na sieci mozna znalezc opis tego lub
>chocby opis sygnalow kabla SCSI.
>dzieki.<rs>.

 a po co ci terminator na wewnetrzny kabel ? na koncu przylacz jakiekolwiek
 urzadzenie ktore ma mozliwosc zrobienia terminacji. ja sie jeszcze nie
 spotkalem
 z takim, gdzie to jest niemozliwe.

boze! jak by tak bylo to bym sie przeciez nie pytal tylko zrobil tak
jak mowisz i z glowy.
pytam sie jednak dlatego, ze sa urzadzenia, ktore nie maja terminacji
bo chlopaki zakladaja, ze bedzie one montowane we wnatrz SCSI chain.
(tylko nie mow mi teraz: to sobie zamontuj w za tym urzadzeniem jakies
inne z terminatorem).
urzadzeniem takim, ktore nie ma terminatora, ani mozliwosci
podlaczenia jest np. hp c1536a DAT drive.
<rs>