Re: Rosyjski DOS?

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 20:27:32 MET

Romuald Zylla wrote:

> Nie chcialbym krytykowac kogos z zaprzyjaznionego serwera ale ...

Nie chcialbym krytykowac nikogo - zwlaszcza publicznie, ale sam sie
prosisz.

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> chyba ci chodzilo o Volkov Komandera ?????
> Uzywam i chwale go sobie - maly i zwinny.

Jak zajrzysz na http://www.ritlabs.com to dowiesz sie czegos nowego.
Wlasnie o Dos Navigatorze.

> chyba juz wszyscy slyszeli niektorzy uzywali.
> jest caly napisany w assemblerze i ma cechy
> posrednie miedzy MSDOS 5.0 a 6.0

No bomba, a moze oprocz tego wiesz, kto jest autorem? I gdzie to
znalezc?

> Na pewno nie - jesli nie wiesz co to Volkov Komander

No coz, jezeli z tego powodu mialbys zostac zlodziejem, to chyba sie
dowiem...

Chociaz w koncu... to Twoja decyzja...

> a juz myslalem, ze free.polbox :-)

> Romek

Widze, ze grzecznosc staniala ostatnio. Ale moze tylko na Universty of
Portsmouth....