Re: DriveSpace3

Autor: Michał Jaskólski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 15:00:41 MET

Zanim sprawilem sobie Caviara 1,2 GB, mialem dysk 250 MB skompresowany
najpierw Stackerem 4, potem DriveSpace'm 3. Zadnych problemow, wszystko
(gry, uzytki DOS, Win3.1,Win95) chodzilo, spadek wydajnosci - mniej wiecej
5-10% - dalo sie przezyc, przy stopniu kompresji 2:1. Musialem tylko
wykazac
cierpliwosc, gdy chcialem zdefragmentowac/zmienic wielkosc tegoz dysku -
wlaczal sie "tryb specjalny", takie mini-win3.11, i pracowal w pocie czola
przez
pare godzin. Kolejna niedogodnosc to mniejsza ilosc pamieci podstawowej.
Ale warto bylo zaryzykowac.

--
   Michal Jaskólski
  e-mail: jj_at_gdansk.sprint.pl