Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Andrzej Olaczek (andol_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 14:46:07 MET

Piotr Jastrzebski wrote:

> Ludzie, poradzcie!
>
> Moj wysluzony SHARP (14 color) wlasnie odchodzi do krainy (wiecznie)
> odpoczywajacych kineskopow, dlatego musze kupic cos nowego. W gre
> wchodzi sprzet do 17-18 mln. starych zl. Chcialbym, zeby byla to 15stka,
> ale przede wszystkim, zeby byl bezpieczny (spedzam przy sprzecie duzo
> czasu), tak dla ciala (promieniowanie) jak i dla oczu. No i zeby dlugo
> pochodzil - nie chcialbym znalezc sie szybko w podobnej jak teraz
> sytuacji.

----
Ja mam 15" Samsunga GLi. W Enterze go zbytnio nie wyrozniono - wiec
pewnie nie zwrociles na niego uwagi.  Ja uwazam, ze jest to zupelnie
przyzwoity monitor za jeszcze przyzwoitsza cene. Spisuje sie o wiele
lepiej niz znacznie drozszy Sony SFII posiadany przez znajomego. O
dziwo(gdyz zwykle "on ma najlepsze") on tez podziela ta opinie.
Zanim dokonasz zakupu - radzilbym popracowac w sklepie paredziesiat
minut przy kazdym rozwazanym modelu monitora. Jesli jest tam taka
mozliwosc - ja mialem to szczescie.
Najlepiej zdac sie na wlasny gust. I przyniesiony przez siebie program
testujacy.
P.S.
W Enterze blednie podano szerokosc pasma Samsunga. Wynosi ona 120 a nie
110 MHz.
Udanego zakupu
---
 Andrzej   \\\/////