Re: Jakie karty sieciowe?

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 09:25:47 MET

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Sz=F3stak?= wrote:

> Witam!!
> Chcę połączyć swój komputer z komputerem kumpla w bloku obok. Jakie
> karty sieciowe byłyby najlepsze ? Chodzi mi o rozwiązanie jak
> najtańsze.

W bloku obok? To znaczy jak daleko ten blok? I jak myslisz
ciagnac kabel? I czy wiesz, ze zgodnie z nasza wspaniala
ustawa o telekomunikacji mozna pojsc siedziec za takie rzucanie
sobie kabla? No moze siedziec, to nie, ale zaplacic calkiem
niemalo, to owszem.
Ale zakladajac, ze ten drugi blok jest dostatecznie blisko
i ze nikt sie do Ciebie o to nie przyczepi, to mozesz
kupic tanie klony NE2000 - po 80 zl sztuka, a moze nawet taniej.
Karty te mozesz polaczyc koncentrykiem (teoretycznie do 180 metrow)
lub skretka (do 100 m).
Pozdrawiam

        Emil Stepniewski