Jeszcze raz 900x700

Autor: Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 23:16:06 MET

Bardzo sie ciesze , ze mojej skromnej osobie udalo sie wywolac tak ozywiona
dyskusje . Przyznaje racje tym , ktorzy uwazaja , ze 1024x768 na 15'
wyglada dobrze , chociaz skutki moga byc widoczne za kilka lat.

Jednak nie w tej sprawie napisalem ten list, a poniewaz jestem uparty to
jeszcze raz powtorze pytanie:
- gdzie mozna zdobyc sterownik do Virge 3D , ktory umozliwia uzyskanie
rozdzielczosci 900 x 700.
Sylyszalem , ze jakas niezalezna firma taki wypuscila ( do roznych kart ).
Na stronie S3 nic nie znalazlem.