Re: czestotliwosc obrazu

Autor: Adax (adax_at_ispid.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 20:58:06 MET

>Mam taki problem z karta graf. monitorem i W95.
>Nie moge ustawic sobie czestotliwosci odswiezania obrazow wiekszej niz 60
>Hz.

W jakich rozdzielczościach prubowałeś ustawiać ?
U mnie na tym monitorze mam spokojnie 76,6 w 800x600x16bit
Mam Diamonda z S3-Trio64V+ na drivaerach diamonda
Sprubój ustawić lepszy monitor w panelu sterowania

600x800x16bit pokazuje 60,2 Hz
Monitorow to juz ze 20 wyprobowalem i nic :(
Co ciekawe jak odpalam jakas gre dosowa to refresh skacze na 75 Hz
a jak wracam do W95 to spowrotem spada.
A co jeszcze dziwniejsze zauwazylem dopiero teraz bo nie uzywalem tej
rozdzielczosci
ze przy 1024x768 mam czestotliwosc 72 Hz czyli wieksza niz w 800x600.
To ja juz teraz nic nie pojmuje ????

Po czym poznajesz że nie możesz używać DX ?!
Diamonda robi certyfikowane drivery do DX.

Jak uzywam driverow Diamonda to wieszaja sie gierki wymagajace Direct X.
Jak wracam do standartowych sterownikow to wszystko jest OK.

         LUKE

Pozdrawiam
Mirek Adamus
adax_at_ispid.com.pl