Re: Pytanie

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 19:07:51 MET

Dnia 5 Feb 97 Jacek Pierchala napisał(a) co następuje:

> Prosze o pomoc,
>
> jak najprosciej odroznic dwa kable do drukarki:
> Centronics standard od Bi-Centronics'a

Rozebrać wtyczkę (jeśli się da) albo sprawdzić z jakąś drukarką, która
wykorzystuje łączność dwukierunkową (np. HP) - program instalacyjny przed
zainstalowaniem sterowników sprawdza łączność.
Jakiś magik na giełdzie sprawdzał "na grubość" (e, taki gruby, to na pewno ma
25 żył) :-))) A ja mam dwa kable - zwykły i dwukierunkowy i ten drugi jest
cieńszy...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html