Re: Caviar w kieszeni !!

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 15:30:59 MET

Bogdan Uljasz <bu_at_isdn.wel.wat.waw.pl> napisał(a) w artykule
<01bc1355$302350e0$68933bc1_at_Bogdn_U.bu>...

> Caviary o pojemnościach 1.2 i 1.6 GB pewnej serii padaly,
> niektórzy dilerzy wymieniali je na nowe jesli sie pojawily reklamacje
Jezeli chodzi o Caviary to z wymienionych przez Ciebie pojemnosci mialem
ich kilka i rzeczywiscie byly z nimi problemy, lecz po sciagnieciu ze
strony WD pliku overlay.exe i overlay2.exe problemy znikly (wina byl chyba
niedopracowany firmware). Ten sam problem dotyczy tez innych pojemnosci
(serie i pojemnosci na stronie www firmy WD)

http://www.wdc.com/quality/err-rec.html

Obecnie mam Caviara 31600H i z plyta T2P4 brak problemow, choc przy PCI na
41.5 cos zaczynalo dziac (wina moglbyc kabelek, kontroler ...)
Pozdrawiam
marek