Re: ??? Botowanie z CD-ROM ???

Autor: Pawel Sobocinski (sobocin_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 14:43:42 MET

Rafal Makowski (marcing_at_rymunda.torun.pdi.net) wrote:
: Czesc.

: Mam pewien problem : wiekszosc plyt glownych posiada opcje botowania z
: CD-ROM-u . Posiadam nagrywarke Yamaha CDR 102 ale pakiej plyty nie potrawie
: nagrac.
: Moze ktos z Was juz to kiedys robil , lub wie za pomoca jakiego programu
: mozna cos takiego wykonac.

: Z gory dziekuje.

: MarciN
: Mailto:mebex_at_free.polbox.pl

Z tego, co wiem to WinOnCD 3.0 ma taka mozliwosc. Mozna nagrywac bootowalne CD,
z tym, ze sposob jest troche niewygodny. Polega to na zalozeniu partycji na
twardym, mniejszej rownej pojemnosci cd, nagraniu tam systemu i innych rzeczy,
a nastepnie zrzuceniu calej partycji, jak leci, na cd.

Sotharr