Poszukiwany ScreenCam pod wszystko (prawie)

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 14:12:06 MET

Ave!

W ramach Lotus SmartSuite for W95 jest rozporowadzany taki sprytny
programik: ScreenCam. Zapisuje w sposob ciagly to, co sie dzieje na
ekranie. Interesuja mnie wszelkie tego rodzaju programy pod Win'95, Win
3.11, OS/2, DOS, Mac, Amige. Zwykle trial albo demo z zapisem, potrzebne
mi to doslownie na dwa tygodnie. Poratujecie?

Dzieki z gory, z dolu, z przodu, a nawet -- a co mi tam, niech strace -- z
tylu ;-)

OSciski!
Mirek Nowakowski