Re: Intel vs Cyrix vs AMD

Autor: Radosław Putek (putti_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 12:08:35 MET

> Najlepiej postaw na Intela.Nie inwestuj w AMD.Kumpel
> to zrobil i 3ds 4 mu nie poszlo (dopiero po zmianie procesora
> na Intel wszystko bylo cacy),wiec nie wiadomo co bedzie
> z innymi programami.

Ja mam AMD5K 90 Mh podkrecony na 100 Mh
I jedynym programem , ktory sprawial klopoty to jest program 3D studio.
A na prawde przez moj komputer przewija sie olbrzymia ilosc programow i gier !!!
Ja zdecydowanie polecalbym AMD , poniewaz stosunek ceny do jakosci jest najlepszy.
Nawet jesli bedzie trzeba zrezygnowac z 3DS to warto , gdyz AMD jest o 50% tanszy (od Intela)
I niech nikt nie gada , ze AMD jest wolniejszy od odpowiednika Intela.
Natomiast Cyrix -- to jest wielka zagadka -- kolega ma P150 Pod win dziala mu oczywiscie szybko
lecz np. DUKE or Quake dziala tak samo jak moj AMD 100 . A 3D Studio pod Cyrix tez nie chodzi.

Wiec decyzja nalezy do ciebie .

Pozdrowienia !
Radoslaw Putek IRC : #polska [PUTTI]
E-mail: putti_at_free.polbox.pl
E-mail: krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl
43-300 Bielsko-Biala ; ul. Osadnicza 14/18
tel/fax/data : 033/144-300