Re: robienie AVI, Czym??

Autor: Andrzej Jonczyk (snail_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 12:00:53 MET

Piotr Kosibowicz <kosi_at_free.polbox.pl> wrote in article
<01bc0a77$b9e7e660$LocalHost_at_default>...

> dzieki za odp. - co raz wiecej wiem. Chcialbym przy pomocy jednej karty
> zrobic AVI z TV - to znaczy by ta karta byla Tunerem dla PC i by
> przyjmowala sygnal z magnetowidu.
>
> Nie wiem czy nie mam za duzych wymagan bo chcialbym by jej cena zamknela
> sie w ok 8mln.
>
> Czy to jest wszystko mozliwe. O dzwieku nie zdawalem sobie sprawy, dobrze
> za na to zwrociles uwage.
> Dobrze by ona miala taki suport by nie trzeba kupowac dodatkowej k. muz.
> np. z wavetable.

Wczoraj widziałem na Grzybku coś mniej więcej takiego.
Nazywało się toto Highway cośtam (chyba Media). Ma tuner,
radio, max. rozdzielczość 1280x1024, nie potrzebuje feature
connectora na karcie graficznej, pamięć na 16 kanałów,
PAL/NTSC. Kosztowała ok. 850 PLN. Szczerze mówiąc
nie jestem pewien czy ma osobne wejscia na sygnał
video, ale zawsze można przecież magnetowid podłączyć
przez wejście antenowe. Fajnym bajerem do tej karty
jest jeszcze pilot (za chyba 150 PLN). I karta i pilot mają
oprogramowanie do Win95. Chyba sam sobie toto
kupię.
Karty muzycznej nie ma wbudowanej.
Oprócz tej karty były jakieś inne ale nie zwracałem
specjalnej uwagi. Nie polecam tylko AV FunTV Tuner
czy jakoś tak. Jest dosyć tania ale pozwala tylko
na obraz pełnoekranowy i wogóle jest prymitywna.

Andrzej Jonczyk
e-mail: snail_at_waw.pdi.net
phone: 0-602-215-520