Drivery do Mouse System

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 10:07:46 MET

Wlasnie sie dostalem na www.windows95.com i znalazlem tam linka do Mouse Systam
Mouse. Sciognolem sobie driverek Mousepower95 ktory podpobno obsluguje 3
przyciski oraz dziala po przejsciu do sesji dosowej w okienku. Orginalny z CD
win95 tego nie robi, a ja uzywam Acada pod win95 oraz programu krata pod dos.
Problem w tym ze driver ktory sciagnolem jest spakowany lzh oraz posiada
program do odbespieczenia ktory prosi o podanie jakiegos numeru S/N z klawisza
myszowego.

Bylbym dzwieczny gdyby ktos mi mailnol taki numerek e/w przeslal ten driver
odbezpieczony. Mam myszke 4A techa optyczna i z nia nie dostalem odpowiednich
driverow.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl