Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Marcus Kline (marcus_at_digicron.com)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 03:02:45 MET

On 2 Feb 1997 17:55:06 GMT, StaCH_at_tpnet.pl wrote:

>Nie ostatnio bo od zawsze byly na to
>normy (branzowe, krajowe,miedzynarodowe).
>TPSA ma dostarczyc lacze z pasmem 3dB
>300 do 3400 bez dodatkow w postaci
>zaklocen amplitudy czy fazy. Lacze
>ma obowiazek przenosic 2400baud (gdzieniegdzie
>na dzierzawionych udaje sie 9600baud) i
>Zaklad Uslug Technicznych taka aparature
>testujaca posiada. Czytalem ostatnio, ze
>technicy przyszli na reklamacje do klienta
>z Motorola :-)))

Przypuszczam ze lacza rutynowo przenosza dane z wieksza
szybkoscia lecz klopoty sa czesto gdzie indziej. Ja uzywam dostep
do internet poprzez kilku prowajederow i najlepsze i najszybsze
polaczenie uzyskuje poprzez AT&T (w rzeczywistosci jest to tez
darmowe). Nie tylko szybkosc jest wyzsza lecz polaczenie sie
zabiera kilka sekund.

Inni prowajderzy ktorych uzywam nieczesto pozwalaja na polacenie
szybsze niz 24000bps i sam proces polaczenia to trwa czesto do
minuty i wiecej. Oczywiscie na moja reklamacja prowajder sugeruje
ze wina lezy po stronie mojej lokalnej firmy telefonicznej.
Wydaje mi sie ze jezeli jest wina lokalnej firmy telefonicznej to
musi to byc bardzo blisko tego prowajdera :-)

--
Marcus Kline
marcus_at_digicron.com