Re: Encyklopedia Multimedialna i karta dźwiękowa GUS

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 01:05:20 MET

Od: Piotr Kwietko-Bębnowski <progres_at_home.botar.com.pl>
Data: 4 lutego 1997 11:04

>Nie mialem okazji korzystac z tego programu ale sam mam Gravisa
>i w95.No i prawde mowiac to nie ma sterownika do GUS-a pod
>95 a ten co niby jest to badziewie i bajer.Duzo programow ma

Dlaczego mi chodzi prawie bezblednie. Prawie to znaczy ze przy lepszej
jakosci (tzn. 44KHz) potrafi sie przycinac i zapetlac.

>u mnie problemy z dzwiekiem.A jesli ta encyklopedia wymaga
>DirectX to zapomnij o dzwieku.Najlepiej zmien karte dzwiekowa

A co ma DirectX wspolnego z dzwiekiem. Chyba tyle samo co DirectSound z
grafika :)))

>(sam sie do tego przymierzam) bo Microsoft na pewno z tym fantem
>nic nie zrobi.

A ja dokupilem lepszego (ale taniego) klona SoundBlastera i ciesze sie
dzwiekiem i Doskonalym GUS-owym MIDI.

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?