Re: Rzodzielczosc 900x700

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 00:21:05 MET

| Od: Krzysztof Romanski <caro_at_free.polbox.pl>
| Data: 4 lutego 1997 23:31

| Chcialem sie Ciebie zapytac jaki masz model MAG'a, poniewaz ja uzywam
| MAG DX 15F z karta graficzna Elsa Winner 1000 Trio, i moj obraz na
| takich parametrach, o ktorych mowisz wyzej jest nieostry w ogole, a u
| Na moim MAGu moge pracowac komfortowo jedynie do 800x600 przy 75 Hz.
| Moj MAG jest uzywany 1,5 roku.
| Zaskoczony Twoja wypowiedzia, Krzysiek.

Jak widac MAG, MAG-owi nie rowny. Ja pracuje w 1280x1024 na 14-sto calowym
MAG-u. Obraz jest zyleta. Nic dodac nic ujac. Albo trafil mi sie taki
nieludzki egzeplarz, albo poprostu jest cholernie dobrze zrobiony. Moj ma
oznaczenia MX14Q. (To Q to pewnie Quality :)))

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?