Re: HP rulez?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 00:24:34 MET

4 Feb 1997 20:20:20 GMT, "Lech Zaciura" <lesz_at_zt.bialap.tpsa.pl>
napisał(a):

>-- Dzięki za poradę w sprawie drukarki. Okazuje się, że króluje
>zdecydowanie Hewlett Packard (przynajmniej w propozycjach).

Tak samo jak win :))).

A na powaznie: jezeli to ma byc jakis tani model - to chyba lepiej
wybrac HP690 (nie uzytkowalem tanich Epsonow - apropos, ktos tu
watpil, ze Epson200 ma 720x720 - otoz ma).

Natomiast jezeli to ma byc lepciejsza drukarka - to zdecydowalbym sie
na Epsona. Mialem okazje porownywac wydruki z HP850 i Stylusa - Epson,
mimo ze tanszy - bil HP o klase.

PS. Mam HP600 - strasznie zalewa wydruki (oryginalny pierwszy
pojemnik) :).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --