Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 20:14:41 MET


In pl.comp.pecet Michał Witkowski <mick_at_kaszub.ternet.pl> wrote:
: A jesli zglaszam i odpowiadaja, ze nie przyjda, bo 'modemami sie nie
: zajmuja', to wtedy co? Czy moge sie powolac na jakis regulamin,
: przepisy czy cos takiego? Facet w centrali po dlugich prosbach
: laskawie odpowiedzial, ze kaze komus sprawdzic linie w 'obiekcie
: wysunietym' i brzmialo to, jakby robil mi przysluge.

Bo sie dzwoni i mowi ze ma sie za cicho. Wtedy przychodza.
Oczywiscie o ile to jest powodem niedzialania.

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:17 MET DST