Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 16:57:21 MET

On Mon, 03 Feb 1997 13:24:34 +0100, "Pawel Paron" <pawelp_at_rodan.pl>
wrote:

>Byc moze jest to powod do reklamacji modemu. Tez mam taki i jest to
>samo, a nawet gorzej. Poprzednio (Zyxel, Zoom) bylo duzo lepiej, wiec to
>chyba nie linia.

U mnie bylo na odwrot, ZOOM v34i zrywal za kazdym razem po 5 minutach.
Sportster potrafi chodzic 3 godziny bez problemu (transfer ponad 3kb)
i kiedy indziej potrafi zrywac kazde polaczenie po paru minutach. Dla
mnie wyglada to na okresowe problemy z linia.

Ps. A co do Zyxeli, to pan na centrali powiedzial mi, ze skoro kupilem
modem kiepskiej jakosci, to o co mam pretensje, powinienem byl kupic
Zyxela..

--

Michal Witkowski
mick_at_kaszub.ternet.pl