Re: UWAGA!!!!!!VIRUS!!!!

Autor: Barni (barni_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 15:23:43 MET

Mialem to cudo, z tym ze za wyjatkiem spowalniania komputera nic mi zlego nie
zrobilo ( tez nie wiem skad sie przypetal ). Z tego co zaobserwowalem wirus
dopisuje w *.bat-ach linijke swego wywolania . Uruchomienie takiego Bat-a
powoduje dopisanie tego bajeru do kolejnego i mnozenie sie na dysku pliku
dosinfo.exe. U mnie wystarczylo wykasowanie na dysku wszystkich plikow
dosinfo. exe ( a bylo ich juz troszke ) i usuniecie ich wywolan z bat-ow. Jak
na razie ( 2 miesiace ) wiruek nie wrocil.