Re: Rzodzielczosc 900x700

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 14:31:22 MET

Jarek Lis napisal (-a) :

> In pl.comp.pecet Krzysztof Cynarski <kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl> wrote:
> : | Od: Maciej Eckstein <sherlock_at_it.com.pl>
> : | To chyba masz magiczna 14" albo jestes samobujca i pracujesz w 60Hz
> : | Bo te monitory nie maja odchylania pionowego nigdy wiekszego niz
> : | 64-66 Khz
> : | Sherlock
>
> : A to Ci dopiero niespodzianka Sherlock'u, bo moja 14-stka ma pionowe od
> : 50Hz do 120Hz :). A poza tym nie ma lepszego trybu do pracy z G95 niz
> : 1280x1024 (non-interlaced).
>
> Pionowe byc moze. A poziome? 120Khz?

Zeby pracowac w 1280x1024 NI czyli w 60Hz to kolega Krzysztof musialby
miec monitor ktory ma minimum 64kHz odchylania poziomego. Mozesz miec i
200Hz odchylania pionowego i nie wyciagac tej rozdzielczosci.
Moze podasz nam jaki to monitor, jaka ma czestotliwosc pozioma (ta w kHz) i
pasmo przenoszenia (to w MHz). Typ kineskopu ma w tym wypadku najmniejsze
znaczenie bo to nie od niego zalezy maxymalna rozdzielczosc a od elektroniki
Twojego monitora.
Prawde mowiac nie znam zadnego monitora 14" z czestotliwoscia wieksza niz
60kHz.

Piotrek