Re: Karta dzwiekowa, a full dplx

Autor: Michal Goralczyk (goral_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 13:19:05 MET

M.D.B.Czop <mc5_at_poczta.com> wrote:
: Mam karte Shuttle Mad 16 Pro. Nie wiem czy daje ona mozliwosc full
: duplexu. Nie wiem jak to sprawdzic. Czy ktos moglby mi pomoc?!!!

No wiec ta karta ma full duplex. Nie pamietam dokladnie gdzie sie to
ustawia, ale o ile sie nie myle w win 3.1 musisz w panelu sterowa
wybrac multimedia dalej Shuttle MAD Pro i w okienku opcji dla karty
wybrac Advanced i tam juz to powinno byc. Jezeli wszystko poszlo ok.
to uaktywnione zostanie opcja wyboru drugiego kanalu DMA. (Oczywiscie
o ile wczesniej nie miales juz tego ustawionego).
W win95 sytuacja wygalada podobnie.

--
Michal Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~goral