Re: Rzodzielczosc 900x700

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 16:21:34 MET

| Od: Marek Oberman <s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl>
| Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
| Temat: Re: Rzodzielczosc 900x700
| Data: 2 lutego 1997 18:50

| 82 roku
|
| PRIMO
| Wypowiedz ta mozna zinterpretowac dwojako:
| albo karta super nowoczesna,
| albo wlasnie HGC z 82 roku
| ja wybralem to drugie, bo chyba dosc
| oczywistym jest, ze majac Dynamite Gold
| nie podlacza sie jej do 14" wizjerka.
| Natomiast jesli jest to jednak starszy typ
| karty to praca w takiej rozdzielczosci musi
> [...]

Ehh, kolego. Ja polecam mniej zacietosci w obronie swoich (chociaz nie
slusznych) wypowiedzi. Ja na przyklad (mysle ze Karpiowi o to chodzilo)
nigdy nie pomyslal bym o karcie HGC Mono ktora pracuje w rozdzielczosci
1280x1024 i z 16bitowym kolorem :) (dla przyponienia karta HGC Mono , jak
sama nazwa wskazuje, pracuje w dwoch kolorach - czarnym i bialym, a
maksymalna jej rozdzielczoscia jest 720x384 i nie da rady wydusic z niej
ani krzty wiecej).
Nie zmienia to faktu,ze mam ja w swoim blaszaku obok drugiego Herculesa
(tym razem kolorowego). Jest to jak narazie najbardziej niezawodny tandem
jaki posiadam, a tryb 1280x1024 dla 14"-go monitora o wysokich paramterach
z monitorem Trinitron, jest optymalnym trybem. Oczywiscie do pracy z np.
G95 i powiekszonych czcionkach (zeby pracowac z ta rozdzielczoscia z 8
punktowym maczkim, chociaz i taki jest doskonale czytelny, to musialbym
byc zeczywiscie niespelna rozumu).
W kazdym badz razie nie ma zadnego migotania, zlewania sie liter,
deformacji i zmieczenia wzroku.

Krzysztof

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?