Re: RS->IPX

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 03:46:48 MET

Leslaw Frydel wrote:

> hej!
> Czy istnieje jakis program (jak tak to prosze o namiar) ktory pozwolil by na
> przesylanie danych wysylanych na RS po IPX. (szukalem w sieci ale nie
> znalazlem)
>
> Chodzi mi o to ze na dwuch maszynach (polaczonych kartami sieciowymi i
> odpowiednim kablem + protokol IPX) odpalam programy dzialajace po RS a ten
> program (ktorego szukam) przesyla te dane po IPX i po drugiej stronie udaje jak
> by byly przeslane przez RS.

Nie ma szans, a na pewno nie pod DOS-em, bo chyba o to Ci chodzi.
Programy dosowe korzystaja z bezposredniego dostepu do portow
szeregowych i nie ma takiej sily, ktora by to zmienila.
Byc moze w przypadku korzystania z emulacji dosu w jakims systemie
wielozadaniowym by sie dalo, ale tez nie jestem pewien.
Pozdrawiam

        Emil Stepniewski

P.S. Oczywiscie w druga strone, czyli IPX po RS robi sie to bez
     problemu.