UWAGA!!!!!!VIRUS!!!!

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 01:44:21 MET

Zlapalem virusa HLLC.Dosinfo ( i tu prosba do wszystkich , program
anty-virusowy ktorego uzywam nie ma w swojm spisie tego wirusa pomimo , zew
czasie skanowania dysku wykryl go! Dlaczego? Czy ktos moze mi powiedziec co
to za virus i jak dziala? )

U mnie objawia sie to nastepujaco: ok. 5 minut po zaladowaniu W'95
uruchamia sie "twardziel" poczym nastepuje reset.
Usuniecie virusow nie pomoglo.

Ostani raz sprawdzalem dysk 4 dni ( tj. w piatek)temu i wszystko bylo OK!
W tym czasie niczego nie przynosilem na dyskietkach , nie uzywalem CD-ROM'u
Czytalem listy z nastepujacych grup:
pecet
win95
win NT
amiga
rowery

Oraz wchodzilem w linki do stron domowych , skad sciagalem roozne
 rzeczy umiszczone na tych stronach.
Mysle , ze moge z duzym prawdopodobienstwem zalozyc , ze to wlasnie tam
zalapalem viruska.
Istnieje wiec mozliwosc , ze ktos z w/w grup tez na niego trafi.

Ku przestrodze , wiadomo : strzezonego.... ; panskie oko.... itd. itp.

--
Wojciech Wojciechowski
wuwu_at_free.polbox.pl