Re: Problem z konwersja z Mac-a

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 01:11:33 MET

Cezary Nowe <cn1_at_poczta.com> napisał(a) w artykule
<32F6492F.2A74_at_poczta.com>...
> Otrzymalem e-mailem attach.w formacie z mac-a z instrukcja o
> zastosowaniu do konwersji Hexbina 4.0.Sciągnąłem z sieci oba programy
> i...nie działa.Kto miał już z tym do czynienia ?Cezar.

Tzn. jakie "oba" programy sciagnales? Z listu nic nie wynika. Jezeli masz
problem z konwersja, napisz na moj adres emailowy - postaram sie pomoc. Od
kilku miesiecy emailuje z kumplem z Makiem i do tej pory nie mialem zadnych
problemow.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl