Re: Caviar w kieszeni...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 18:50:44 MET

>: Karpio niedawno skracal kabelek. Moze u Ciebie tez byl ten sam
>: problem ?

>Pierwszy byl w czasach, kiedy nie bylo jeszcze problemu za dlugich kabelkow.
>A na tych samych kabelkach chodzily inne.
>Oczywiscie to zadna wada, trzeba po prostu sprzet odpowiednio ustawic,
>tylko troche mnie smieszy, ze wykazuja to dyski tzw 'szybkie'...

mnie to nie dziwi. malo razy spotkales sie z sytuacja parametrow
wysrubowanych na tyle, ze trzeba bylo zapewnic wlasciwe warunki by
urzadzenie w ogole zadzialalo? a chociazby dlugosc kabla sieciowego czy
rs - na identycznej zasadzie... im mniejsza predkosc tym dluzszy kabel.
moze tak samo bylo w tymi innymi dyskami? moze oprucz kabelka warto
uwzglednic inne czynniki (kontroler, reszta gratow)? moze to nie do konca
jednak wina samego twardziela?

karpio