Re: Karty telewizyjne

Autor: Grzegorz Stadnik (gst_at_tl.krakow.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 18:24:56 MET

On Fri, 24 Jan 1997, Mariusz Mroczkowski wrote:

> Hello Grzegorz!
>
> 19 Jan 97 18:15, Grzegorz Stadnik -> do All:

> No i w koncu nie wiadomo czy wyprobowales inne ustawienia...
Nie, oddalem do serwisu, ci odeslali gdzies kolo Warszawy i tak sobie czekam.
> W sofcie z przerobkami na PL, musi byc jakas pluskwa, bo juz gdzies czytalem o
> podobnych problemach. Sprobuj ustawic "UK" PAL-I i zobacz jak chodzi.
> Takie bylo prawidlowe ustawienie na Polske w oryginalnym software.
Oryginalnym? Tzn. ze ja mam jakas podrobe?!? Karta jest oryginalna,
software rowniez...
W kazdym badz razie dzieki za rade, jesli zwroca mi karte stwierdzajac ze
nic z nia nie moga zrobic, wyprobuje tego, jak rowniez i innych sposobow
ktore mi sie ostatnio nasunely.
        Bye
Grzegorz