Czyszczenie glowicy myjka ulradzwiekowa

Autor: Konrad Wnek (uuwnek_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 13:03:03 MET

Czesc,

Mam problem z moja drukarka epson 800+, ogolnie mowiac panowie w
serwisie powiedzieli ze glowica do wymiany. Kosztuje to 550 zl wiec tyle
nie dam bo wole kupic nowa drukarke. Kumpel podsunal mi mysl o myciu
glowicy w myjce ultradzwiekowej. Czy ktos ma jakies doswiadczenia?
Pomoglo czy zniszczylo?. Moge zrobic eksperyment bo i tak nie mam
wyjscia.
Jesli ktos probowal czyscic tak glowice to prosze o kontakt.

Konrad