Re: S3Trio64 a S3Trio64V+

Autor: Wojciech Potaczek (potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 12:25:54 MET

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> napisal:
: Zamiast driverow od S3Trio64 zainstalowalem drivery od S3Trio64V+ i
: wszystko dziala. Dzięki temu mam native DirectX3 i wyższe częstotliwości
: odswieżania, np non-interlaced w 1600x1200
: Czym (oprócz wspomagania MPEG) różnią się te karty?
... No wlasnie,
Zrobilem to samo i moja karta przyspieszyla!
(Sterowniki takze z DirectX 3)

--
                                                Wojtek
                                     potaczek_at_rexio.uci.agh.edu.pl