Re: mystique

Autor: Andrzej (azdzit_at_fourpi.com.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 23:46:40 MET

TRUSZCZ_at_PLEARN.EDU.PL (truszcz) wrote:

> Mam pytanie: czy ktos z was moze cos powiedziec na temat karty graficzne
> Matrox Mystique. Jak to sie ma do Millenium?

Uzywam Mistyque od pewnego czasu i jestem bardzo zadowolony.
Wybieralem mniedzy nia a Millenium. Jej minusem jest mniesza pamiec
(max 8MB) i no i to ze nie jest to VRAM tylko SGRAM. Z drugiej strony
jest w 3D lepsza od Milleniu (ktora nie posiada akceleratora 3D), a w
2D podaja ze tylko 5-10% wolniejsza. Poniewaz nie bawie sie w CAD, a
lubie sobie czasem pograc wybralem Mistyque.

Andy

* Latanie to sztuka, a raczej sztuczka.*
* Dowcip polega na tym, by nauczyc sie *
* rzucac na ziemie i nie trafic w nia. *
* Andrzej "Andy" Zdzitowiecki *
* Sales Director - 4PI Analyst SC *
* Email: azdzit_at_fourpi.com.pl *
* http://www.atm.com.pl/~4piaz *