Re: ??? Botowanie z CD-ROM ???

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 17:23:09 MET

Kornel Zieliński wrote:

> Słyszałem że w nowych płytach występuje taka opcja
> lecz nie wiem jak ona się nazywa
> podobno nie trzeba drivera cd-rom`a (trochę dziwne)

Driver ATAPI w BIOSie. Proste. Nowy NT 4.0 sprzedawany jest na CD
bootującym, pewnie nowe 95 (Memphis) też będą. Jest to dość logiczne: po
co instalować kawałek systemu z dyskietki (zwykle DOS) aby zaraz
zagrywać to systemem z CD. Czym taki nagrać nie wiem; pewnie nowe wersje
programów nagrywających CD-R będą miały taką opcję.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland