Re: Odp: free.polbox (zakonczenie tego tematu) !!!!

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 15:47:40 MET

"Krzysztof P. Kencki" <sp5bud_at_free.polbox.pl> wrote:

> Tak to jest jak sie cos czyta od srodka i wyrywa poszczegolne
> zdania z tresci. Zupelnie zmieniaja wowczas znaczenie.

Znaczy jestem manipulator? Moge byc, co mi tam.

"Cytujac inne osoby, wytnij wszystko, co nie dotyczy
 bezposrednio problemu. Zalaczenie calego artykulu na pewno
 znudzi czytajacych."

> Z usenet'em mam przyjemnosc zanim caly internet dotarl do
> Polski. Czy to cos zmiania? Nic!

Dokladnie.

> Po prostu wystarczy zalozyc
> sobie konto w free.polbox.pl i zadac jakies pytanie.

Przesadzasz. Nikt jeszcze nie zwrocil uwagi "polboxowcowi" _tylko_
dlatego ze ma "free" w adresie.
Jesli juz, to zwraca sie uwage za pytanie nijak pasujace do grupy, czy
tez wyslane do k grup naraz. Ale wtedy nie jest istotne czy jest to
czlowiek z "free" czy z czegokolwiek innego.

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl