praca na odleglosc

Autor: Rafal Polonski (rafi_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 15:19:23 MET

Czy ktos ma pomysl jak mozna by bylo wykonac takie polaczenie.

1) Komputer z win95 i z modemem - komputer w pracy
2) komputer win95 i modemem - komputer w domu

3) Jak mozna zrobic aby komputer nr.1 dzwonil sam do domu lub
np. ja bym dzwonil do niego a on oddzwanial i moglbym
a)sciagnac plik, wyslac plik, miec mozliwosc wyslania faxu
korzystajac z koputera, ktory jest w pracy.

Mam nadzieje, ze za bardzo nie namieszalem.

Dziekuje