courier - problem

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Sun 02 Feb 1997 - 09:55:29 MET

On 1997-01-31 KARPIO said:
>wyrabia, chco zajelo mi to pare godzin czasu) i sobie cala reszte
>sam ustawialem jak mi bylo potrzeba. a ze sie potem okazalo ze
>at&f1 zrobi to za mnie samo... ;) moja wina, a courier jest
>najlepszym modemem na rynku. jesli ktos bedzie mial problemy sluze
>stringami ;) zreszta co tu duzo gadac - imho kazdy modem mozna
[]
>sie sprawdzja. czyli wyszlo mi na dobre, bo mam nauke, a zachowanie
>couriera znam teraz prawie na pamiec ;)

To moze zrob "Courier FAQ" dla
poczatkujacych jak John Navas? :-))
Poniewaz sam robilem kiedys urzadzenia
dla ludzi to zawsze zaczynam od czytania
instrukcji i wtedy poswiecam znacznie
mniej czasu na uruchomienie :-)))
Czasem jednak instrukcja jest niedostepna
lub niekompletna i wtedy rady doswiadczonych
kolegow sa bezcenne ....
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;37;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive