Plamy w NOKII 447Xi

Autor: Eugeniusz Burzyk (eb_at_pb.bielsko.pl)
Data: Sat 01 Feb 1997 - 21:35:45 MET

Testuje monitor NOKIA 447 Xi Trinitron 17". We wszystkich programach
(pracuje pod Windows 95) na samej gorze ekranu - ok. 5 cm od lewej
krawedzi wystepuje minimalna zolta plama wys.2 cm, dl. ok 4 cm. Nie
widac jej na pierwszy rzut oka, jest widoczna dopiero przy _bardzo
dokladnym_ przegladzie ekranu. Natomiast na dole ekranu, na pasku
Windows 95 jest minimalny niebieski odcien, rowniez prawie niewidoczny.
Nie mozna tego zlikwidowac poprzez regulacje monitora. Natomiast w
czasie testu NOKII dla monitorow, plamy te rowniez nie sa w zaden sposob
widoczne. Nie moge tez uzyskac odpowiedniego kontrastu, literki sa jakby
minimalnie rozmazane (poprzednio przymierzalem sie do NOKII 447 M i
kontrast byl o wiele lepszy, choc czestotliwosc mniejsza - tylko 75Hz
przy 1024x768). Wystepuje to przy roznych rodzielczosciach i
czestotliwosciach. Zainstalowałem dostarczone z minitorem i karta
driver'y. Moja karta grafiki to S3 d Virge 3D, ktora wyciaga 85 Hz przy
1024x768. Jeżeli nie jest to wada kineskopu, to w czym moze byc problem?

--
Eugeniusz Burzyk
mailto:eb_at_pb.bielsko.pl