Re: Voyetra AudioStation

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 02 Feb 1997 - 00:59:33 MET

----------
Rafal Onderski <rafalski_at_geocities.com> wrote

>Cześć wsiem,
Czy ktoś z Was ma tę
poprzednią wersję, której mi nie zainstalowano? A może jesteście w
stanie polecić inne oprogramowanie (freeware, shareware) na Win3.1x,
które nie byłoby zbyt "wypasione" jak na możliwości mojej karty a
spełniałoby wymienione funkcje?
>Z góry bardzo dzięki, Rafał
----------

Mam taka plytke, ktora dostalem razem
z karta. Jest na niej program instalacyjny
Voyetry (12 programow m.in do obrobki midi
cos do avi, wieza itd), ponadto z tona plikow
midi kilkanascie avi i druga tona obrazkow,
niestety przyzwoitych:(.
Jesli mam byc szczery to daj sobie spokoj z
tym, bo to wszysko jest g.... warte tzn.
dobre do zabawy przez pierwsze 10 min po
zainstalowaniu karty.

  <===Marek Oberman=====Warsaw======Poland============>
 <====E-mail: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl ====>
<===== : mareko_at_free.polbox.pl =====>