Re: Kill-file w Agencie

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sat 01 Feb 1997 - 15:11:40 MET

Fri, 31 Jan 1997 15:45:22 GMT, Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz
Studzinski) napisał(a):

>A wlasnie,ze nie.

Oj, chyba jednak tak.

>Nalezy sobie normalnie zalozyc filtr opcja
>Group/Usenet Filters a potem z trzech opcji 'Kill actions' wybrac
>'skip'. Wtedy Agent nie bedzie zciagal danego naglowka.

Hmmm, no wlasnie tak robie. I raczej dobrze to zrobilem,
bo na podstawie listu, tzn. zaznaczam list, Add Kill Filter (lub
podobnie), wybieram author: xxx.

Problem, ze zasysa mi nawet te zakillowane posty. Nastepnie musze
rocznie wybrac Apply Usenet Filters. Na dodatek wczesniej musze
zaznaczyc wszystkie grupy (bo tak to przefiltruje tylko biezaca). Na
dodatek trwa to bardzo wolno.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --