Re: Modem ZOOM

Autor: Krzysztof Marciniak (froggy_at_tme.man.szczecin.pl)
Data: Sat 01 Feb 1997 - 01:40:24 MET

Przemyslaw Raczek wrote:
> A u mnie do niedawna byl stary mechaniczny Strowger z polowy lat 60
> (konstrukcja z 40) i tylko kilka procent polaczen mialem ponize 28800
> (mam zooma v34i-28.8)
> Teraz jest nieco gorzej (ultranowoczesna centrala At&t) bo
> czasem zrywa polaczenia, a tych gorszych polaczen jest juz ze 20 %.
>
> Pozdrowionka

Od czerwca podłączony jestem do 5ESS z AT&T (teraz już Lucent Technologies)
i nie narzekam wcześniej była polska centrala na licencji francuskiej E10
(stara, ale cyfowa) i zrywało za każdą nieudaną otworzenia strony(za długi
czas oczekiwania). Nie wiem dlaczego masz takie pretensje do AT&T, choć
czasem jak popada to prędkości spadają, ale to już łącza, a nie
centrala.(Zoom V.32bis-14.4)

Z pozdrowieniami

--
Marciniak Krzysztof froggy_at_tme.man.szczecin.pl
Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych