Re: Jeszcze o modemach... Logicode i Zoltrix 33600

Autor: venom_at_beauty.ternet.pl
Data: Wed 29 Jan 1997 - 22:00:27 MET

>Wlasnie studiuje cennik Action. Maja w ofercie modemy m.in. Zoltrix
>33600 za ok. 270zl (+VAT). Ale moja zwrocil inny modem - Logicode za
>jedyne 255zl - czy ktos uzywal?

Używałem i używam, ale Logicode 1414HV - 14400 Internal. Pracuje bez
zarzutu w DOS (poczta Fido) oraz pod Win 3.1 - Netscape, faksowanie,
terminal. Nie zrywa połączeń, zawsze się dogaduje z remotem, zawsze
wyciąga maksymalne transfery. Inna sprawa to to, że jestem na dobrej
(nowej) linii z nowoczesną centralą i tam, dokąd dzwonię też mają
dobre linie...

Myślę o przejściu na 28800 (Logicode) albo 33600 (USR) - czy warto?
Jak często uda mi się uzyskać połączenie na max prędkości?

--
Michał Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl