Re: Matrox Millenium

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 19:29:34 MET

Jarosław Tabor wrote:

> Z 75 to bym polemizowal. Mam u siebie ustawione 90Hz i moge pracowac
> na tym kilka godzin i sie nie mecze.
> W pewnej firmie w ktorej opiekuje sie troche komputerkami SG maja
> 75Hz i po 2 godzinach to juz mi oczy z orbit wychodza.

Ktos juz madrze pisal na liste ze wrazenie migotania jest takze zwiazane
z wielkoscia monitora gdyz jest bardziej odczuwalne poza obszarem na
ktorym skoncentrowany jest wzrok tak wiec na 21" to 75hz jest malo a
najbardziej irytujace jest miganie monitora ktory stoi tuz obok twojego
i widzisz go katem oka